Jak dbają o siebie lumpeksy

zegarki suunto kailash

Jak wiadomo, wszystko się rozwija, w tym również sektor handlu. Nic więc dziwnego, że przemiany dotknęły również placówek, zajmujących się odzieżą z drugiej ręki. Lumpeksy, które od jakiegoś czasu przeżywają prawdziwy rozkwit, także muszą przybierać coraz nowsze formy i dbać o swoją promocję, by zwrócić uwagę coraz bardziej wybrednych klientów, wymagających od takich miejsc z roku na rok coraz więcej. Wizerunek second-handów, nawet tych, które otwiera się w małych miejscowościach oraz na rogach rzadko uczęszczanych ulic, jest z zaangażowaniem kreowany przez ich właścicieli.

Jednym ze sposobów jest na przykład rozwieszanie całego asortymentu na wieszakach lub układanie na półkach, a nie jak wcześniej wrzucanie wszystkiego w nieładzie do rozstawionych koszy. Co więcej, przy każdym egzemplarzu widnieje cena, zapisana na firmowej metce. Tak przygotowane sklepy są zdecydowanie bardziej atrakcyjne i przyciągają większą liczbę klientów. Second-handy zwykle stawiają na oszczędność, nie reklamując się zbyt aktywnie w przestrzeni miejskiej.

Wykorzystują więc inne narzędzia promowania – przede wszystkim popularny marketing szeptany.

www.bricks-bits.com.pl